Podvojné účtovníctvo & Mzdy  & Dane & Reporting

VITAJTE V GMJ CONSULTING!

https://www.gmjconsulting.sk/

Naše motto

 

"Svoju prácu robíme s vášňou a práve tá, nás doviedla až sem."

 

Účtovnej a finančnej oblasti sa venujeme už viac než desaťročie a okrem toho, že svoju prácu milujeme, je pre nás zároveň aj koníčkom. Našu prácu robíme s láskou a pokorou, pravidelne sa vzdelávame a neustále vymýšľame nové spôsoby ako ju vylepšiť a posunúť na nový level.

Čo ponúkame

 

Každý náš klient je pre nás jedinečný a odlišný a preto sa naše služby snažíme vždy individuálne prispôsobiť potrebám zákazníka. Účtovníctvo pravidelne dopĺňame o spracovanie reportingu, čo nás značne odlišuje od konkurencie. Podnikové financie vnímame ako celok a údaje z účtovníctva sa snažíme pretaviť do formy, ktorej porozumie každý. 

O našej spoločnosti

 

GMJ Consulting, s.r.o. je rodinná firma, ktorá vznikla po rokoch aktívnej práce v oblasti účtovníctva a financií. Svoje vedomosti a skúsenosti sme roky zbierali a zlepšovali na účtovných a ekonomických pozíciách doma aj v zahraničí, a po rokoch praxe sme sa rozhodli osamostatniť a vymeniť zamestnanecké kreslo za podnikateľskú nezávislosť.

Prečo si vybrať nás

  • Odbúranie starých zavedených stereotypov pri externom spracúvaní účtovníctva

 

Každý klient si u nás zaslúži individuálny prístup. Snažíme sa Vás spoznať a pochopiť chod Vášho podnikania, vžiť sa s Vašimi podnikateľskými procesmi a poskytnúť Vám najlepší prehľad o výsledkoch vo Vašej spoločnosti. Z účtovníctva tak môžete získať najmä potrebné informácie k manažérskym rozhodnutiam či finančnému plánovaniu.

 

  • Nový pohľad na outsourcing účtovných a ekonomických činností

 

Pravidelné analyzovanie Vašich finančných výsledkov na štvťtočnej báze Vám môže efektívne pomôcť zlepšiť Vašu finančnú situáciu a Vaše výsledky tak už ku koncu roka nemusia byť strašiakom ani prekvapením. Vďaka reportingu získate prehľad o svojich tržbách, nákladoch, predajnosti a ziskovosti svojich produktov či služieb alebo platobnej disciplíne svojich odberateľov a dodávateľov. 

 

  • Plnohodnotná náhrada za interného spolupracovníka

 

Otvorená a promptná komunikácia, aktívne a včasné riešenie vzniknutých problémov a pomoc - s nami budete mať pociť, že máte po ruke nielen svojho osobného účtovníka, ale aj plnohodnotného finančného manažéra.

 

 

 

 

 

 

KORONAVÍRUS - SPOLU TO ZVLÁDNEME

 

Aktuálna situácia posledných dní je pre nás všetkých veľmi komplikovaná a priniesla so sebou hneď niekoľko obmedzení. V uplynulých dňoch sme naše zdravie, zdravie našich blízkych, ale taktiež zdravie našich  zamestnancov  uprednostnili pred ziskami a snažili sme sa urobiť všetko preto, aby sme ich ochránili. Náhle zmeny a obmedzenia zo strany štátu však majú a budú mať oveľa väčšie ekonomické dopady a my preto nemôžme zaspať na vavrínoch. Mnohí z nás našli efektívne spôsoby ako business udržať pri živote a výpadok tržieb aspoň eliminovať na minimum, či už je to dovoz menu z reštaurácií priamo k svojim zákazníkom, posilnenie e-shopového predaja, zabezpečenie rozsiahlejších hygienických opatrení a pod. Nie všetci však máme takéto možnosti a niektoré formy podnikania, vzhľadom na druh práce sa reálne nedajú prispôsobiť novým podmienkam. Veľa podnikov tak dostalo na určité obdobie stopku a svoje prevádzky museli zatvoriť.

 

                                                 

Čas doma však môžeme využiť efektívne a to najmä na prehodnotenie hneď niekoľkých oblastí, na ktoré sme pri rýchlom pracovnom tempe nemali čas. Súčasná situácia za niekoľko týždňov pominie a my musíme byť pripravení, nie len organizačne, ale aj finančne.

 

Ako sa táto situácia podpíše na Vašom podnikaní? Viete v týchto dňoch zhodnotiť aký bude mať dopad na naše výsledky a ako dlho môže trvať, kým sa situácia vráti do normálu? Odpovede na tieto otázky pravdepodobne nikto z nás momentálne nepozná. Kľúčom k predchádzaniu úplnému kolapsu menších podnikov je pravidelný reporting Vašich výsledkov za jednotlivé mesiace, porovnanie hodnôt s predošlých obdobím, naplánovanie cieľových hodnôt na ďalšie obdobie a pod. Ak vieme efektívne zhodnotiť aký finančný dopad má situácia na naše tržby teraz, ktoré platby sme aj napriek zatvorenej prevádzke povinný uhradiť, ako dlho nám vydrží naša finančná rezerva a pod, vieme sa na ďalšie obdobie pripraviť oveľa lepšie a hlavne oveľa skôr.

 

U nás v GMJ Consulting, sme sa rozhodli taktiež aspoň v malej miere pomôcť našim klientom práve v oblasti, ktorá je nám najmilšia a v ktorej máme dostatočné skúsenosti – účtovníctvo a reporting. Pre všetkých našich súčasných klientov sme sa rozhodli poskytnúť aspoň malú úľavu a preto:

 

 

 

To platí rovnako ako pre súčasných klientov, tak aj pre tých, ktorí sa rozhodnú prehodnotiť účtovníctvo svojej spoločnosti a náklady s ním spojené a rozhodnú sa pridať k nám. Súčasťou našich služieb je pravidelné spracovanie štvrťročného/mesačného finančného reportingu, pričom v tomto období sa zamierame práve na finančné a ekonomické dopady výpadku tržieb za uplynulé dni.  Zaujíma Vás ako môže mať súčasná situácia dopady aj na Vaše výsledky a ako sa údaje z účtvovníctva dajú využiť aj efektívnejšie?

 

Nechajte si spracovať nezávislú analýzu u nás a pripravte sa na ďalšie obdobie včas!

 

Autor: Ing. Jaroslava Gondová

Čo je nové na našom blogu:

Sleduj nás na instagrame či facebooku a maj novinky zo sveta účtovníctva a daní vždy po ruke:

    Napísali o nás: